fbpx

Hogyan lett Tamás kiegyensúlyozott, boldog vállalkozó?

Legyél olyan, mint Tamás!

Képzeld el Tamást:

Tamás sikeres vállalkozó több mint 5 éve, webshoptulajdonos, 2 gyermek édesapja, 1 alkalmazottja van. Hobbija a horgászat.

Állandóan csörög a telefonja, papírhalmok tornyosulnak az asztalán. Minden nap gondol rá, hogy a legjobb lenne hátat fordítani ennek a zűrzavarnak. Ő is tisztában van azonban azzal a ténnyel, hogy ha valamit nem látunk, attól még az ugye ott van :).

Elfoglalt, faradt vállalkozó
Határidők a nyakadon?

Egyre frusztráltabb és érzi, hogy a fokozodó nyomás miatt a stressz is állandó résztvevő lett az életében. A feltornyosult és halogatott feladatok következtében kialakuló mardosó kínt, csak egyféleképpen tudja picit enyhíteni: a családjára gondol, nyaralásra egy távoli szigeten, vagy csak egy „elszökős” hétvégére kettesben élete szerelmével.

Sikerült is elszakadnia egy rövid időre, kiszabadult a mókuskerékből, a szabadság fenomális volt, fotók ezrei tanúskodnak arról, hogy micsoda kalandokban volt részük együtt. Természetesen egy kis horgászat is belefért. A nyaralás vége felé elérkezik a pillanat, a hazautazás előtti nap, és újból arra gondol, ami otthon maradt. A vállalkozása, a mindene, amiért minden nap kipattan az ágyból, de szomorúan azzal szembesül, hogy most már egy ideje úgy érzi, hogy többet vesz el Tőle, mint amennyit visszaad. Szeretne egy jó tündért, aki rendszerezi az adatokat, visszahívja az ügyfeleket, és egy kicsit rendbe teszi az asztalát és a dokumentumokat is.

Egy jó barátja mesélte, hogy virtuális asszisztenssel dolgozik együtt már egy éve, lehet, hogy neki is ez lehet a megoldás?

Miért is keresne virtuális asszisztenst, hisz alkalmazottat is választhatna. Gyors számolás, mennyi is a mininálbér 2021-ben?

Kép forrása: www.hrportal.hu

Igen, 260 610 Ft lenne egy 8 órás alkalmazott költsége. Mennyi idő alatt tudná kicsit utolérni magát, 1- 2 hónap? Valószínűleg nem is lenne szükség ehhez napi 8 órára.

Virtuális asszisztens munka közben

Mennyiért is dolgozik egy virtuális asszisztens?

A következő információkat találja:

Az óradíjakat sok minden alakíthatja, finomíthatja, de az átlagos virtuális asszisztens óradíj Magyarországon 3500 -5000 Ft között mozog.

Amennyiben egy specializálódott szakembert keresel, pl. webdisegnert, grafikust vagy marketingest, akkor ott jellemzőbb a projekt alapú árazás, egy adott feladatra árajánlatot kapsz.

Érdekes!

Nagyon megtetszik neki a gondolat, hogy virtuális asszisztenssel dolgozzon együtt. Mi is a következő lépés? Nagyon sürgeti az idő, olyan hétköznap délutánokról ábrándozik, amikor nem nyúl a telefonjáért, sőt, akár ki is kapcsolhatja azt.

Tamás készít egy listát, azokról a feladatokról, amiket a leghamarabb át tudna adni egy asszisztensnek.

boldog,kiegyensúlyott vállalkozó

A lista:

  • emailek kiválogatása, melyek azok, amikre a héten kell mindenképpen válaszolni? Mik azok, amikre elég csak jövő héten sort keríteni?
  • minden héten szerdán meeting a beszállítókkal, 10- 12 –ig bejövő hívások átirányítása
  • nagyon elavult a jelenlegi weboldal, új design és logo kellene, ki lenne erre a legalkalmasabb?

Időtervet is készít hozzá:

  • Emailek napi szűrése: heti 2 óra
  • Telefonos ügyfélszolgálat: heti 2 óra
  • Projektmenedzsment: heti 1 óra, ez összesen heti 5 óra, ami heti 20 000 ft ( pl.4000 Ft-os óradíjjal)

Ez lehet a megoldás! Fel is hívja a barátját, aki elhintette neki ezt az aranyat érő lehetőséget, és akitől annyi motivációt és biztatást kapott már eddig is!

Te mikor voltál utoljára ilyen boldog?

Hogyan spórolt még Tamás? Miért éri meg neki, hogy havi 10 -20 órában virtuális asszisztenssel dolgozik?

Melyek azok a költségek, amikkel nem kellett számolnia? Milyen előnyök származtak abból, hogy Tamás kiszervezte a munka egy részét?

  • Tamás nem adott fel hirdetést, hogy találjon egy adminisztratív alkalmazottat, nem kellett interjúkat leszerveznie. Egyszerűen megkérdezte a barátját, hogy mennyire elégedett a virtuális asszisztenssel való együttműködéssel, illetve azt, hogy kit ajánlana.
  • Nem kellett újabb laptopot beszereznie, és szoftvereket sem kellett vásárolni az új géphez, hogy az új munkavállaló is fel tudja venni a ritmust.
  • Nem kell éves szabadságot kiadnia és díjat sem kell fizetnie a táppénzes és szabadságolási időszakokra.
  • Nem kell hosszas betanítási folyamaton keresztül vinnie az új asszisztenst, mert konkretizálta azokat a feladattípusokat, amiket akár 2 napon belül is át lehetett adni.
  • Nem kellett határozatlan idejű szerződést aláírnia, megegyeztek, hogy a projektmunka kb. mennyi ideig fog tartani.

A sikeres vállalkozás nem azt jelenti, hogy minden munkafolyamatot egyedül kell elvégezned. Az előremutató üzlet azt a célt, víziót szolgálja, hogy a vállalkozásod által meg tudd teremteni azt az életstílust, amilyet egyszer elképzeltél magadnak.

„Az elégedettséget (…) sem díjakkal, sem egyebekkel nem lehet mérni. A siker nem a díjak számát jelenti. (…) Sokkal fontosabb, hogy az ember kíváncsi maradjon, és a munkájával elégedett legyen. Ezt pedig akkor lehet elérni, ha szeretjük, amit csinálunk, és igyekszünk a maximumot nyújtani.” (Ada Jonat)

Te is vágysz arra, hogy együtt dolgozhass egy olyan profi és proaktív asszisztenssel, akivel a vállalkozásod és a családod is nyer?

Legyél olyan, mint Tamás és lépj egy szintet, szervezd ki még ma a sokasodó feladataidnak egy részét!

Hívj: 06 70 426 75 68

Írj nekem: info@asszisztenspont.hu

Megosztás