Ki is vagyok én?
Virtuális asszisztens
–
Neked miben segíthetek?
Kincses Bernadett vagyok az Asszisztenspont, virtuális asszisztencia vezetője. 2007-ben végeztem Idegenforgalmi és szállodaipari közgazdászként.
Egy évet Angliában töltöttem, ez az időszak a mai napig meghatározó része életemnek. Ha külföldön élünk hosszabb –rövidebb ideig, akkor sokkal jobban megismerhetjük magunkat, rengeteget fejlődhetünk. Sok minden kiderül, az is, hogy mi mindenre is vagyunk képesek egyedül. Ez egy olyan tapasztalat, amit kamatoztatok a munkámban is. Kifogás helyett megoldásokat keresek, kérdésre válaszokat.
A szolgáltatói szektor a mai napig fontos szerepet játszik az életemben és megalapozta a virtuális asszisztencia vállalkozásomat.
A minőségi munka biztosítása üzleti partnereim számára a küldetésem.
Kik is az ügyfeleim? Mikro- és kisvállalkozók számára nyújtok adminisztrációs segítséget: többek között az ügyfélkommunikáció, webshopkezelés és általános asszisztencia területén. Célom, hogy a közreműködésemmel a felszabadult idejüket és energiájukat saját vállalkozásuk fejlődésére fordíthassák.
Mottóm: siker karnyújtásnyira, vagyis ez a szolgáltatás mindenki számára elérhető a mai online világban, egy olyan biztos befektetés, ami hamar megtérül.
Tudom, hogy a cégek számára az önállóan gondolkodó, döntésképes személyek alkalmazása kulcsfontosságú.
Ez a vállalkozás pont ezért jött létre.
Keress bátran ! 🙂
